Jelikož 1. generace kárky stála za nic (no možná, že ještě za něco míň), tak jsme se rozhodli jí celou překopat od základu. Koupili jsme 150 Wattové reproduktory v bazaru (sice byly nové, ale byly v bazaru) a čórkli jsme jednomu místnímu zbohatlíkovi ze stavby OSB desku. Bednu jsme naměřili a narýsovali, ještě jednou přeměřili a nařezali. Ale pak jsme zjistili, že jsme počítali s jinou velikostí reproduktorů, než jaká byla doopravdy. Repráky se tam nevešly. No jo, stává se
. Tak jsme to narýsovali znova a nařezali - rozhodli jsme se pro tvar pyramidy. Pak se to tam teda naštěstí vešlo. Vyřízli jsme jěště přímočarou pilkou otvory pro reproduktory a pro mlhovku ze škody 120 (55W žárovka - svítí jako prase ). Pak už se mohlo sestavovat. No jakžtakž to pasovalo, tak jsme to zbrousili a sešroubovali. Bylo to fakt vymakaný, měli jsme na to 2 aku vrtačky a jednu normal. V aku vrtačkách jsme měli bit a zapouštěcí vrták s větším průměrem a v normální vrtačce vrták na vruty. Takže jsme na každý šroub měnili jen vrtačky. Potom jsem bohužel odjel na tábor a tak jsem Tomášovi přenechal sprej v černé barvě ať to nastříká, což také udělal. Zapustil ještě anténu do reprobedny.
KÁRKA
Rozebírání nám šlo rychle, všechno jsme vytrhali, přeštípali, zničili. A začli znova. Kárku jsme celou natřeli i s pletivem, které jsme později vystříhali (
) a nahradili natřeným plastem. Palubku jsme vzali ze škody 120 kterou jsme zdemolovali. Dali jsme do toho místo budíků autorádio a všechny vypínače. Všechno jsme zapojili, většinu původních dílů až na výjimky (např. hodiny) jsme namontovali. Chtěli jsme už dávno nové autorádio, ale nebyly finance. No jak jsme to montovali, tak nám krásně vytekla kyselina z autobaterie, která je v bedně. Neměli jsme (ani nemáme) destilovanou vodu, takže jsme tam dali novou (z našeho diesela, už byla docela jetá a tak táta koupil novou). A to byla ještě ta lepší nehoda. Dodnes nevíme na 100% proč se tak stalo. Autorádio začalo najednou nějak blbnout a nakonec se celé odpálilo (k na**ání...). To ještě ale pořád není ta nejhorší nehoda!!! Po dlouhém váhání vybírání atd. jse koupili nové - watson CRC8448MU. Fungovalo jako hodinky (vyzkoušeno v autě). Znovu sme zapojili. Nastala dlouho očekávaná chvíle - chvíle zkoušení... Praskla pojistka. Neměli jsme konkrétní typ (patnáctku) a tak jsme tam nacpali desítku. Praskla. Ještě jsme jich tam narvali asi 5 a pak už žádná nezbyla. Tomáš tam tedy chtěl dát dvacítku. Já jsem nesouhlasil a řekl jsem, že pokud se to odpálí, že mu polovinu z ceny platit (500,- Kč) nebudu. A co myslíte že se stalo? No coment. Po delší odmlce Tomáš vítězoslavně přijel o víkendu s kárkou, která hrála na zmíněné rádio. Spravil ho... do dneška ovšem nevím jak
. Prý tam vyměnil nějaké diody a ještě něco. Pak sem se ho taky ptal čim to bylo - prej vybitou baterkou
.
Po zimě jsme kárku zase začali dávat do kupy. Namontovávali jsme tam různé doplňky, značku škoda, vykuchanej procesor atp. Pak mi dala kámoška ze třídy dvd přehrávač, který ale nebyl v pořádku. Občas se sekal. Jakoby v něm něco dřelo. Dal jsem ho Tomášovi ať ho opraví. Přivezl ho, ale nic s ním neudělal. Přesto jako zázrakem najednou šel... Tak jsme na přední stranu bedny připevili držák z plechu, ze kterého se dývko dalo vyndavat. Dodělali jsme držák na ovladač pod autorádio a vyrobili zásuvku na zapalovač. Z ní je přehrávač napájen. Postupem času jsme tam ještě domontovali ostřikovač. Neuvěřitelná prdel s nim.. fakt
. Obzvlášť za horkých letních dnů. Už mě nic nenapadá, co bych se napsal... snad jen, že že je nové foto ve fotogalerii. níže máte ještě rozpis všeho, co je na autorádiu namontováno.
Co je na kárce
autorádio Watson CRC8448MU
dvd NEXTBASE SDV-77
2x klakson ze Škody Felicia
reflektor s 2-vláknovou žárovkou
ostřikovač ze Škody 120 (2,5 l nádrž
vysouvací anténa
2 basové reproduktory Mc Fun 150W 4 ohmy
2 středové reproduktory kolem 30 W + výškáče
autobaterie Akuma Confort 74 Ah 680 A
žárovka v bedně, v noci osvětluje průsvitné závěsy basových repráků
Další: kontrolka stavu baterie, zásuvka pro zapalovač na 12 V, "sponzoři" :D: Škoda Auto, Intel Pentium, DORMA.